برندینگ یا برند سازی فعلی است که در نتیجه آن ارتباطی احساسی و عاطفی میان محصول و یا خدمت مورد ارائه و مشتری برقرار می گردد. مدیریت برند عبارت است از باورها، ارتباطات شفاف و هدفهایی که شرکت یا موسسه بر اساس آن برای مشتریان و جامعه هدف خود ارزش آفرینی می کنند. مدیریت برند علمی و استراتژی های برند نیروی محرکه اصلی و تعیین کننده برنامه های بازاریابی شرکتها محسوب می شود.
تثبیت موقعیت یک برند نسبت به دیگر رقبا، مشخص کردن جامعه هدف و مصرف کنندگان خاص، قیمت گذاری منطقی، ارتباطات منظم و دقیق با شرکاء و هرگونه سیاستی که برای حمایت از برند صورت می گیرد نیازمند دانشی است که حوزه تخصصی خود را می طلبد.
با راهکارهای دیجیتال مارکتینگ آژانس تبلیغاتی برندکو، پیشتاز باشید
شاید تا به حال با اصطلاحات زیادی در حوزه بازاریابی دیجیتال مواجه شده باشید: «طراحی و توسعه سایت» «موبایل وب» «موبایل اپلیکیشن» «بازاریابی محتوایی» «سئو» «شبکههای اجتماعی» «ایمیل مارکتینگ» «کمپین دیجیتال» «بازاریابی ویروسی» «برنامهریزی و خرید رسانه تبلیغاتی دیجیتال» «ریپورتاژ آگهی». همهی این راهکارها را میتوانید با بهترین کیفیت و همگام با فنّاوریهای روز دنیا، از واحد توسعه کسبوکار دیجیتال آژانس برندکو دریافت کنید.
خرید رسانه تبلیغاتی
بیشترین پولی که صاحبان کالا یا خدمت در یک کمپین تبلیغاتی هزینه (سرمایهگذاری) میکنند در بخش خرید رسانهای است. همین موضوع اهمیت واحد استراتژی و برنامهریزی رسانه را بیشتر میکند. این واحد در دو بخش زیر بهصورت تخصصی خدمت ارائه میدهد:
١. تدوین استراتژی رسانه
٢. برنامهریزی رسانه
تحلیل رسانههای مختلف و شناسایی کارایی آنها، پایش تأثیرگذاری رسانهها و میزان اثربخشی هر رسانه، همچنین تنظیم کردن گزارشهای مرتبط با عملکرد رسانهای برند، یکسوی پراهمیت واحد رسانه است.
گروه برندکو از ابتدا به منظور ارائه خدمات به جامعه صنعتگران و تجار محترم کشور عزیزمان ایران پایه گزاری گردید. برندکو با داشتن کارشناسانی مجرب و کارآزموده تا به امروز موفق گردیده است به بسیاری از شرکتهای فعال در عرصه تجارت خدماتی کامل و بی نقص ارائه دهد. باور ما در برندکو بر این است که داشتن یک تجارت موفق نیازمند ارائه خدماتی بی نقص به مشتریان می باشد و به همین دلیل کارشناسان ما از ابتدا تا انتها یار و همراه شما در عرصه تجارت و برندینگ می باشند.